Nevet változtat a Szentkirályi

2019.05.07. 15:49

A Szentkirályi Magyarország vállalati márkanevet használja a jövőben a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a tavaly felvásárolt Pepsi termékek magyarországi gyártásával és forgalmazásával foglalkozó cég integrálásával létrejött cégcsoport – jelentette be Balogh Levente, a Szenkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa sajtótájékoztatón Budapesten.

Tavaly a cseh Karlovarské Minerálni Vody (KMV) cégcsoportot tulajdonló olasz Pasquale család és Balogh Levente, a Szentkirályi Ásványvíz alapítója felvásárolta a PepsiCo magyarországi leányvállalatát.

Balogh Levente elmondta: folyamatban van a különböző szerződések egységesítése, a két cég tevékenységének integrálásával 600 munkavállalót foglalkoztató, évi 50 milliárd forint árbevételű cégcsoport jött létre, amely Magyarország 8. legnagyobb élelmiszeripari vállalata lett, és a magyar nem alkoholos üdítőital-piac 25 százalékát fedi le. A vállalatcsoporthoz mintegy 300 féle termék tartozik.

Forrás: Shutterstock

Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. másik tulajdonosa a sajtótájékoztatón hangsúlyozta, hogy a Szentkirályi Magyarország vállalati márkanév választásával szeretnék kifejezni a Szentkirályi név szellemiségét, örökségét, a magyar piac iránti elkötelezettséget.

Alessandro Pasquale, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. egyik tulajdonosa (b), Balogh Levente, a Szenkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. elnöke és tulajdonosa (k), valamint Berényi Attila, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. ügyvezető igazgatója koccintanak a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. és a PepsiCo magyarországi leányvállalatának integrációjával kapcsolatban tartott sajtótájékoztatónForrás: MTI/Máthé Zoltán

Berényi Attila, a Szentkirályi-Kékkúti Ásványvíz Kft. ügyvezetője szerint magyar multinacionális cégcsoportként fognak működni, ami megmutatkozik majd a szolgáltatás minőségének javításán, a hatékonyság növelésében. Az idén az 50 milliárd forint árbevételű cégcsoport 11 milliárd forint adót fizet be az államnak.