A feltöltött üres tégelyektől a konzervdobozokig és a saját rácsok készítéséig a gyűjtemény egy sor inspiráló ötletet és tippet tartalmaz, amelyek segítik az emberek életét, ráadásul még pénzbe se kerülnek.
A Lagom-filozófia annyit jelent, hogy „csak a megfelelő mennyiséget felhasználni".
A kollekció létrehozásához a Proximity London által kialakított integrált kampányban e-maileket és közösségi médiaelemeket használtak.
John Treacy, a Proximity London kreatív igazgatója szerint, amennyiben be szeretnék vonni a fogyasztókat a fenntarthatóságba, akkor el kell érni, hogy a viselkedésük megváltozzon. A „Lagom" gyűjteménnyel ezért az Ikea nem értékesít semmit, sokkal inkább inspirál.
A cikk forrása és további képek a Lagom gyűjteményből: Thedrum.com
További képes Lagom ötletek az IKEA angol honlapján: Ikea.com