Piacra dobták a dobozos vizet, ami hihetetlen ötletre épül

ivás
Az optimális folyadékbevitelnek számos kedvező élettani hatása van
Vágólapra másolva!
Elképesztő marketingkoncepcióval, 1,6 millió dolláros háttérfinanszírozással került piacra élelmiszeripari termékként egy dobozos ásványvíz. A  Liquid Death nevű termék mögött Mike Cessario áll, aki olyan Netflixes sikersorozatok kreatív vezetője volt, mint a Stranger Things, Narcos vagy a Kártyavár.
Vágólapra másolva!

Az ásványvíz doboza egy rajzolt, éppen elolvadó koponyával hívja fel magára a figyelmet, és ez a motívum jól illeszkedik a Liquid Death, azaz Folyékony halál névre keresztelt termék koncepciójába. A "Megöli a szomjúságot" szlogen pedig csak megerősíti a vélekedést: egészen biztosan jól átgondolt koncepció áll a dobozos víz mögött.

"Ördögi tervet eszeltünk ki arra, hogy figurázzuk ki és tegyük nevetségessé a világ legegészségesebb folyadékát felhasználva az olyan, egészségtelen italok reklámjait, mint a sörök, szénsavas üdítők és energiaitalok" - áll a termék honlapján.

A termékgyártó cég vezérigazgatója, Mike Cessario pedig megerősíti: egyfajta "punkos" választ kívántak adni az üdítő- és italgyártás uralkodó trendjeire dobozos vizükkel. Cessario elárulta azt is, hogy a márka koncepciója visszavezethető azokra a napokra, amikor egy punkzenekarban játszott. Szerinte a víz azoknak a punkoknak ajánlható, akik ebben a stílusban tartózkodnának a drogoktól és az alkoholtól.

Illusztráció Forrás: Photononstop/Self Images

Ugyanakkor a személyes preferenciák mellett, van a terméknek egy általánosabb vonatkozása is, ez pedig a fenntarthatóság.

A Liquid Death-tel ugyanis a gyártó az olyan nagy italgyártóknak mutat fricskát, mint a Coca-Cola és a Pepsi, amely cégek a globális műanyagszennyezés jelentős hányadáért felelnek csomagolóanyagaik és PET-palackok révén.

A dobozos vizet egyelőre csak online lehet megvásárolni. A 0,5 literes kiszerelés ára 1,83 dollár (kb. 520 forint) darabonként, szállítási költséggel együtt. A cég minden eladott doboz árából 5 centet az óceánok műanyagszeméttől való megtisztítására adományoz.

A gyártó startup iránt máris nagy a befektetői érdeklődés, több helyről jelezték, érdekes lehet számukra a vállalkozásba való befektetés - írja a CNBC.