120 év után vált arculatot a híres csokoládé

2019.05.16. 14:33

Az amerikai Hershey Company csokoládégyára egyike a világ legnagyobbjának, ikonikus táblás csokoládéja, a Hershey's pedig 120 év után most arculatot vált.

A csokoládé csomagolása ezentúl a márka ismert logója mellett 25 különböző hangulatjelet is tartalmazni fog, például lesz mosolygós, öklözős és szellem emotikon is.

IllusztrációForrás: AFP/2014 Getty Images/Scott Olson

Ez az első alkalom, hogy a vállalat 1900 óta hozzányúlt a tejcsokoládé csomagolásához. Ugyanakkor az új külső limitált kiadású lesz, nyáron kerül először forgalomba és csak 25 millió darabot gyártanak belőle.

A cég vezetője, Kriston Ohm elmondta, hogy a hangulatjelek mindegyikét azért választották ki, hogy segítsenek ezzel is elindítani egy-egy beszélgetést, így új barátságok születhetnek a felnőttek és a gyerekek körében is.

Ezen felül lehetőség lesz egy csomagban hat táblát megvásárolni a hangulatjelekkel.

A Hershey Company alá olyan termékek tartoznak, mint a KitKat, a Reese's vagy a Twizzlers. A céget 1894-ben alapították, azóta a világ 60 országában elérhetőek a termékei, évente átlagosan 7,5 milliárd dollár bevételt termel és közel 15 ezer embert foglalkoztat.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK