A K&H Bank készen áll az azonnali fizetés júliusi indítására

K&H Bank
Budapest, 2018. június 26. A K&H bank logója és felirata a XIV. kerület, Róna u. 147-ben található bankfiók falán. MTVA/Bizományosi: Róka László *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemű – különösen szerzői jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi – igényért a fotó készítője közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelőssége e körben kizárt.
Vágólapra másolva!
2019 első negyedévében a K&H folytatta digitális átalakulását, és teljes erővel a saját, illetve a szabályozó hatóságok kezdeményezéseinek bevezetésén dolgozik. A kockázati életbiztosítás területén a K&H teljesen digitalizált értékesítési folyamatot indított el, amely a szerződéskötési időt 50 százalékkal csökkenti ügyfelei számára.
Vágólapra másolva!

A K&H Bankcsoport erős pénzügyi teljesítménnyel, 12,2 milliárd forint adózás utáni eredménnyel zárta 2019. első negyedévét, ami éves összehasonlításban 4,6 százalékos emelkedést jelent a 2018 első negyedévében felmerült rendkívüli tételek nélkül. 2019 első negyedévében a K&H összesen 110 milliárd forint értékű új hitelt folyósított a lakossági, kkv és nagyvállalati területen. 2019. március 31-ére a fix kamatozású új lakáshitel-kihelyezések aránya az egy évvel ezelőtti 60 százalékról 96 százalékra növekedett.

Az új jelzáloghitel-kihelyezés elérte a 24 milliárd forintot, ami éves összehasonlításban 24 százalékos növekedésnek felel meg.

A K&H is csatlakozik a szektorhoz az MNB azon kezdeményezésének megvalósításában, amely a változó kamatozású jelzáloghitelek refinanszírozására irányul.

Év végéig 10 ezer ügyfelét értesíti változó kamatozású jelzáloghitelük 5 vagy 10 évre rögzített kamatozású jelzáloghitellel történő kiváltásának lehetőségéről.

A K&H Bank az idei első negyedévben 24 százalékkal nagyobb összegű jelzáloghitelt értékesített, mint a tavalyi első negyedévben Forrás: MTI/Róka László

2019 első negyedévében a K&H Biztosító adózás utáni eredménye 20 százalékkal nőtt éves összehasonlításban, és 1,3 milliárd forintot ért el. A nem- életbiztosítási üzletágban a díjbevétel 15,8 milliárd forintot ért el, ami az egy évvel ezelőtti értékhez képest 27 százalékos növekedésnek felel meg. Az életbiztosítási üzletág erős üzleti teljesítményt nyújtott a rendszeres, befektetési egységhez kapcsolt (unit linked) termékek 36 százalékos éves növekedésével (a nyugdíjbiztosítási termékeket is figyelembe véve), valamint az egyéni kockázati termékeknél látható, éves összehasonlításban 21 százalékos növekedésével. A kockázati életbiztosítás területén teljesen digitális értékesítési folyamatot vezettek be, amely a szerződéskötési időt 50 százalékkal csökkenti az ügyfeleik számára, továbbá teljesen papírmentes és csupán egyetlen digitális aláírást igényel.

A K&H Bank legfontosabb digitális fejlesztései

Tavaly a K&H vezette be az első, teljes mértékben digitalizált, robotvezérelt személyi kölcsön-szolgáltatást, amely tavaly november óta 40 százalékos növekedést mutat a kihelyezéseknél. Az online személyi kölcsönt kínáló weboldal minden második látogatója új ügyfél.

Február végén a K&H Magyarországon az elsők között megnyitotta a második pénzforgalmi irányelvvel összhangban (PSD2) az új típusú szolgáltatók számára hozzáférést biztosító K&H fejlesztői portált („sandboxot/homokozót") és tesztkörnyezetet.
A K&H készül rá, hogy június 1-től az új lakossági államkötvényeket is felvegye portfoliójába, csakúgy, mint az új babaváró hitelt július 1-jétől.
Az azonnal fizetési szolgáltatás bevezetésének előkészítése jó ütemben, a tervek szerint halad a 2019. július 1-jei határidő szerinti éles induláshoz.

2019 első negyedévében a K&H teljes sebességgel folytatta a digitális innovációk és új kezdeményezések bevezetését, amelyek célja, hogy egyszerűbb és kényelmesebb szolgáltatásokat kínálhasson ügyfelei számára.