Profi ingatlanosokat képez az egyik piacvezető cég

15 legszexibb női állás a férfiak szerint
15. Ingatlanközvetítő
Vágólapra másolva!
Az ingatlanszakma népszerűsítése, elismertségének javítása és tudásanyagának bővítése érdekében indította el Akadémia 2.0 oktatási programját a Duna House. Az országos ingatlanközvetítő hálózatok közül így elsőként nyitotta ki tudásbázisát a piac felé, amelytől az elérhető munkaerő minőségének és mennyiségének pozitív változását várja a vállalat. Az ingatlanközvetítői OKJ képzés mellett tárgyalástechnikát, vevőkezelést és asszertív kommunikációt tanulhatnak az érdeklődők.
Vágólapra másolva!

A Duna House Cégcsoport 2019 tavaszán döntött úgy, hogy évi több mint félezer értékesítőt támogató képzési palettájának kiemelt elemeit mindenki számára nyitottá teszi és elindítja Akadémia 2.0 programját. Ennek legfontosabb eleme

a szakmai alapokat nyújtó és így rögtön felhasználható, piacképes tudást biztosító ingatlanközvetítői OKJ képzés,

amely az ingatlanközvetítői tudás átadása mellett a jogi, műszaki és kommunikációs terület legfontosabb elemeit is lefedi.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

„Az ingatlanközvetítő szakma folyamatos kihívásokkal küzd elismertsége és népszerűsége tekintetében is. A piacon lévő vállalatoknak, amelyek tényleges, használható tudással rendelkeznek, felelőssége és lehetősége egyben a szakma fejlődése érdekében lépéseket tenni" – nyilatkozta Radó Tamás, a Duna House Cégcsoport oktatási területe, az Akadémia 2.0 oktatási vezetője.

A 240 órás gyakorlati képzés elvégzése után az ingatlanközvetítői szakmában azonnali elhelyezkedés is lehetséges,

amely a jelenlegi piaci környezetben igen vonzó lehetőség lehet a fiatalok és a karrierváltók számára.

– tette hozzá az Akadémia 2.0 oktatási vezetője.

Illusztráció Forrás: MTI/Krizsán Csaba

Az alapképzés mellett az Akadémia 2.0 szakmai képzésein a vevőkezeléssel, a tárgyalástechnikával, valamint az asszertív kommunikációval ismerkedhetnek meg az érdeklődők, gyakorlati példákon, szituációkon és azok elemzésén keresztül. Ezek a területek az ingatlanértékesítő életében olyan pillérek, amelyek a jelen piaci helyzet legaktuálisabb kérdéseire keresik a válaszokat, és adnak megoldási javaslatokat.