Az Amazon vette át a vezetést a világ legértékesebb márkáinak versenyében a maga 315 milliárd dolláros becsült értékével. A második helyen az Apple áll 309,5 milliárddal, a Google brand pedig a tavalyi első helyről idén a képzeletbeli dobogó legalsó fokára csúszott vissza 309 milliárd dolláros értékével.
Az Amazon ezzel megtörte a techvállalatok 12 éves egyeduralmát, de a Google és az Apple nem maradt le sokkal.
Kínában is fontos változás történt, mivel az Alibaba most először előzte meg a Tencentet, és lett országának legértékesebb márkája.
A közösségimédia-oldalak között tarolt az Instagram, jelenleg ez a leggyorsabban fejlődő platform, globálisan már átlépte az 1 milliárdos felhasználói létszámot.
Az Instagram márkaértéke 95 százalékot emelkedett 2018-hoz képest, és 45 helyet tudtak előrelépni a 100-as rangsorban.
Egy másik feltörekvő cég a jóga által inspirált ruházati márka, a Lululemon, amely 77 százalékot erősödött egy év alatt.