A közösségi média platform bejelentette, hogy hamarosan hirdetések jönnek majd az Explore, vagyis a Felfedezés menüben is az alkalmazáson belül. A reklámok nem jelennek meg azonnal, csak ha a felhasználó elkezdi böngészni a felfedezés bejegyzéseket, és itt az alkalmazás érdeklődésnek megfelelő tartalmakat fog ajánlani – írja a The Verge.

Az új hirdetési felületen fényképek és videók jelenhetnek meg, az élesedő felületen elsőként a cég IGTV videós megosztó platformját lehet látni.

Az Instagram csapata a héten kezdi el a közös munkát a kiválasztott partnerekkel, hogy az elkövetkezendő hónapokban mindenki számára elérhetővé tegye ezt a hirdetési lehetőséget is.

IllusztrációForrás: AFP/NurPhoto/Krystian Dobuszynski

Az Explore az a felület, ahol az emberek valóban nyitottak a felfedezésre, és ezért nagyon izgatottak vagyunk" – nyilatkozta az oldalnak Susan Buckner Rose, a cég termékmarketing igazgatója.

Bár abban lehet némi igazság, hogy az Explore az a része az Instagram alkalmazásnak, ahol a felhasználók új lehetőségekre lelnek, de sokan nem szeretnének látni újabb hirdetéseket. Az alkalmazáson belül a Történetek és a megszokott hírfolyamban is rengeteg hirdetés van.

IllusztrációForrás: AFP/Anadolu Agency/Muhammed Selim Korkutata

Az Instagram közösségi alkalmazást először 2010 októberében tették elérhetővé okostelefonokon. Az alkalmazást Kevin Systrom és Mike Krieger készítette, és 

2013 januárjában már több mint 100 millió felhasználóval rendelkezett.

Az alkalmazást 2012 áprilisában felvásárolta a Facebook, egymilliárd dollárért.