V-Tel: egyedülálló szolgáltatással bővül a hazai mobilpiac

Vágólapra másolva!
Maximálisan az egyéni igényekre szabható csomagokra és a közösségek hálózataira alapozva célozza meg a fogyasztókat a piacon 2019. július 1-jén megjelent, teljes országos lefedettséggel rendelkező V-Tel. Az elsősorban a feltöltőkártyás felhasználókra fókuszáló termékek már az indulás után nem sokkal – tervek szerint az év végéig – Magyarország valamennyi településén elérhetők lesznek az ország legtöbb szolgáltatási egységével rendelkező V-Tel Pontokon.
Vágólapra másolva!

A 2016-ban alapított V-Telecom Hungary Kft. által irányított szakmai cégcsoport szolgáltatása több éves előkészületi munka után teljes országos lefedettséggel tört be a piacra, és vált elérhetővé a felhasználók számára 2019. július 1-től a V-Tel Pontokon. A dinamikusan növekvő értékesítési hálózat (V-Tel Pontok) egységeinek száma hamarosan 3000-re bővül országosan a cégcsoport tervei szerint. A már az induláskor 150 000 SIM-kártya piacra kerülésével elinduló egyedülálló szolgáltatás elsősorban a feltöltőkártyával rendelkező fogyasztókat kívánja megszólítani innovatív csomagjaival.

„Mivel egy ilyen speciális, várhatón nagy sikert arató termék esetén különösen fontos szempont volt a fogyasztók minél könnyebb elérése, ezért a V-Tel Pontok kiválasztásánál a földrajzi lefedettség volt a meghatározó. A termék egyik legnagyobb előnye a lokális elérhetőség, melynek értelmében minden kétezer főnél nagyobb lélekszámú településen elérhető lesz minimum egy V-Tel Pont, vagyis a feltöltőkártyás szolgáltatásért nem kell sokat utazni" – mondta el Kupai Krisztián, a V-Telecom Hungary Kft. ügyvezetője. Hozzátette: a következő fontos célkitűzés, hogy az év végéig az interneten keresztül is feltölthetővé váljanak a kártyák.

Forrás: Origo

Kupai Krisztián szerint új, országos lefedettségű szolgáltatás megjelenésével átrendeződések várhatók a telekommunikációs piacon, hiszen végre különleges figyelmet kapnak a kisebb helyi közösségek igényei. „A sokak számára még a 21. században is idegen digitális világot egy jól megfogható, az ismerősség biztonságát nyújtó, a személyes kapcsolatokat előtérbe helyező, és könnyen elérhető kiskereskedelmi modell hozhatja közelebb" – tette hozzá.

A cég vezetője szerint továbbá az is fontos szempont, hogy a V-Tel konstrukciói nagyon jó ár-érték arányt képviselnek: az alapcsomagot tartalmazó, 3500 forintért elérhető feltöltőkártya hűségidő nélküli, és az ugyanazon V-Tel Pontnál aktivált kártyák használói ingyen beszélhetnek egymással. A 7999 forintért megvásárolható csomag ugyancsak hűségidő nélküli, azonban ez már minden belföldi vezetékes és mobil irányba egyaránt korlátlan időtartamú beszélgetést foglal magában, illetve 500 MB internet hozzáférést is biztosít. Ez utóbbi sávosan bővíthető, így a konstrukció a felhasználó egyedi igényeinek megfelelően alakítható.

A V-Tel Pontok kialakításánál és az értékesítési pontok helyének meghatározásánál az is kiemelt szerepet kapott, hogy az interneten elérhető v-telecom.hu oldalon található V-Tel Pont-keresőn kiválasztott legközelebb eső üzletet felkeresve a vásárlók személyesen kaphassák meg a termékkel kapcsolatos információkat, valamint helyben juthassanak hozzá a szolgáltatásokhoz, és lehetőségük legyen akár azonnal, a V-Tel Pontokon feltölteni azokat.

A márka logójában egy jól ismert, már-már ikonikus V-betű látható, amelyet az elmúlt években mind Magyarországon, mind a nemzetközi porondon Keszthelyi Vivien saját logójaként tett híressé az autósportban, amely egyben a siker az innováció és a győzelem jelképe. A megállapodás alapján a V-Telecom Hungary megvásárolja a VRS Sport Group-tól a „V" logó használati jogát, így azt a jövőben a saját védjegyeként fogja használni a telekommunikációs piacon.