A Coca-Cola még sosem jött ki ilyen termékkel története során

2019.07.24. 11:01

Története során először kezdi meg a Coca-Cola saját alkoholos italának forgalmazását. A sikeres tesztidőszakot követően Japánban kerül a boltok polcaira az ottani népszerű üdítőital - a chu-hi - ízvilágát idéző termék.

Ahogyan már tavaly megírtuk, a Coca Cola gyártója Japánban tervezi elindítani az országban népszerű chu-hi nevű ital saját változatát, amely egy helyi szénsavas italkülönlegesség, citrussal és socsú égetett szesszel.

A tervek szerint háromfajta erősségben lesz kapható az ital, 3 és 7 százalékos alkoholtartalom között és októberben kezdik majd árusítani.

Jorge Garduño, a Coca-Cola Japan elnöke szerint ez a lépés nem jelenti azt, hogy a vállalat máshol is piacra dob hasonló alkoholos termékeket, hiszen a mostani is csak egy szűk réteget céloz meg. Hozzátette, hogy Japánnak nagyon különleges és egyedi kultúrája van, ezért sok ott bemutatott termék, máshol nem is lesz népszerű.

illusztrációForrás: AFP/Eric Piermont

A Coca-Cola ugyanakkor sokkal jobban bízik a 2019 negyedik negyedévében, 25 országban debütáló Coca-Cola With Coffee elnevezésű termékében, amely a 2006-ban piacra dobott, de megbukott Coca-Cola Black-et gondolja újra.