Fogyasztóvédelmi eljárást indított az ITM a Malév GH utasfelvételi eljárása miatt

130 utas 33 napot várakozott a budapesti Liszt Ferenc Repülőtéren repülőgép illusztráció repülő
Vágólapra másolva!
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) infokommunikációért és fogyasztóvédelemért felelős államtitkára fogyasztóvédelem hatósági eljárást rendelt el a Malév Ground Handling utasfelvételi gyakorlata miatt.
Vágólapra másolva!

A Kara Ákos által kezdeményezett eljárás oka, hogy sajtóhírek szerint a földi kiszolgáló a repülőtéri szolgáltatásokat (például a repülőtéri becsekkolást)

az előzetes tájékoztatásban szereplőnél magasabb áron értékesíti az utasoknak.

A hatósági eljárás során Budapest Főváros Kormányhivatala azt vizsgálja, hogy a földi kiszolgáló reptéri utasfelvételében van-e tisztességtelen vagy megtévesztő gyakorlat.

Illusztráció Forrás: Shutterstock

Az ellenőrzés arra is kiterjed, hogy a társaság a díjaknál és az igénybe vehető szolgáltatásoknál az utasoknak szóló előzetes információknak megfelelően jár-e el.