Saját streaming csatornát indít a Walmart áruház

2019.08.07. 07:32

A Walmart új videóstreaming szolgáltatást indít Indiában a Flipkart leányvállalatán keresztül, ezzel a lépéssel próbálja magához csábítani a vásárlókat a vetélytárs Amazontól, aminek már létezik stream szolgáltatása, ahol saját gyártású műsorokat is kínálnak – összegzi a The Verge.

A Walmart tavaly májusban vásárolta fel az indiai kisker céget, a Flipkartot 16 milliárd dollárért, amely a világ legnagyobb e-kereskedelmi akvizíciója volt 2018-ban.

IllusztrációForrás: AFP/-

A tervezett streaming szolgáltatás - egy névtelen forrás szerint - a Flipkart Plus hűségprogram tagjai számára lesz ingyenes.

Noha a Flipkart leendő szolgáltatása hasonlít az Amazon Prime Videóra, a Bloomberg beszámolója alapján több dologban is eltér majd attól: a Flipkart például nem tervezi saját gyártású műsorok készítését, ehelyett Disney és a Balaji Telefilms műsorait fogja sugározni. Továbbá

a Flipkart Plus sokkal inkább a hagyományos hűségprogramok vonalát követi és pontokkal jutalmazza a vásárlói hűséget, amit a streaming szolgáltatás előfizetésére lehet majd váltani

IllusztrációForrás: AFP/-

Az amerikai Walmart leányvállalata komoly versennyel néz szembe az indiai piacon, ugyanis a jelenlévő Amazon Prime Video és a Netflix mellett az országnak is vannak saját streaming szolgáltatói, mint például a JioCinema, a Hooq és a Voot.

Egyelőre semmi sem utal rá, hogy a Flipkart a streaming szolgáltatás bővítését Indián kívül is tervezi, ugyanakkor a Walmart és az Amazon versengése ugyanolyan heves az USA piacán, mint az ázsiai országban.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK