Magyar termékekkel bővít a Lidl

2019.08.21. 15:47

A Lidl Magyarország tovább bővíti a Hazánk Kincsei saját márkás márkacsaládjának kínálatát, amely termékek kizárólag magyar beszállítóktól származnak.

A Lidl Magyarország Hazánk Kincsei márkacsaládjában olyan magyar termékek találhatók meg, amelyeket a hazai ízeket kedvelő, a hagyományokhoz kötődő fogyasztói igények alapján fejlesztettek ki. A magyar konyha legkedveltebb termékein, köztük az elmaradhatatlan magyar paprikán túl, a szörpök, a sajtok és tejtermékek, a kolbászok és szalámik széles választéka található meg a termékkínálatban. A Hazánk Kincsei termékek kedvező fogadtatásra találtak, ezért az áruházlánc most tovább bővíti kínálatát, így a vásárlók már közel hetven különböző termék közül választhatnak.

A Hazánk Kincsei márka termékei a hagyományos magyar ízvilág jegyében, tradicionális eljárással készülnek, hazai termelőktől és beszállítóktól származnak. Megtalálható a kínálatban például a Nyíregyházáról érkező szatmári almalé, a Kaposvárról származó zselici teljes tej, vagy a kecskeméti darált-nyers csípős paprika.

A Lidl Hazánk Kincsei márkacsaládjának új tagjaiForrás: Origo

A magyar tradíciók megőrzése jegyében hoztuk létre a Hazánk Kincsei márkát - hangsúlyozza Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.

A Lidl Magyarország kiemelt figyelmet fordít arra, hogy termékkínálatában minél nagyobb arányban kínálhasson magyar árut, valamint, hogy megbízható üzleti partnerként álljon a magyar termelők mellett, ezért 2013-ban létrehozta a „Lidl a magyar beszállítókért" programot, majd 2016-ban a Beszállítói Akadémia eseménysorozatot. Ennek eredményeként mára több mint 300 hazai beszállító partnerrel dolgozik együtt az áruházlánc, a Lidl áruházakban közel 60 százalékos a magyar termékek aránya, így összesen 2500 hazai termék közül válogathatnak a vásárlók.