Az Adidas szerződtette az egyik leghíresebb streamert

2019.08.29. 07:02

Tyler "Ninja" Blevins a Twitch-en vált ismerté a Fortnite nevű videójátéknak köszönhetően. Az egyik leghíresebb streamer már egy hónapja is felkavarta az állóvizet miután bejelentette, hogy a Twitch helyett a Microsoft Mixer nevű platformján folytatja pályafutását, most pedig az Adidas-szal kötött ruházati szerződést.

Tyler "Ninja" Blevins számára meglehetősen jól telik az idei év, hiszen a Mixer mellett az Adidas is többéves szerződést kötött a professzionális streamerrel. Az Adidas szerint a partneri megállapodás a valós világra vonatkozik, de később a virtuális térben is felbukkanhat a márka Ninja révén.

A ruházati márkák ugyan régóta szerződtetnek sportolókat, támogatnak bajnokságokat, sőt az Egyesült Államokban szponzorálnak teljes egyetemi sportágakat, azonban az esport és a videójátékok világában egy új jelenségről van szó.

Ahogyan az Origo korábban megírta, a Nike robbantott elsőként ruházati szerződéssel tavaly, amikor a League of Legends kínai bajnokságával (LPL) kötöttek 144 millió dolláros szerződést. A bajnokságban szereplő csapatok mezeit, cipőit és egyéb ruházatát is a Nike szolgáltatja majd, a mezek pedig az idei League of Legends világbajnokságon mutatkoznak be ősszel.

Ninja már korábban is dolgozott együtt világmárkákkal, legutóbb például a Samsung Galaxy S10 marketingkampányában vett részt, de a Red Bull is régóta támogatja a streamert. Az EA pedig az év elején egymillió dollárt fizetett neki azért, hogy közvetítse ahogy az új játékukkal, az Apex Legends-szel játszik.