Teslákkal, avokádóval és napi egy üveg borral csábítják a lakásvásárlókat

2019.09.19. 07:00

Az utóbbi 12 hónapban nagyon lelassult a Vancouver-i ingatlanpiac, ennek következtében pedig egyre több újépítéső ház beragadt, amelyeket már jóideje nem képesek eladni. Hogy ismét felpörgessék az ingatlanértékesítést meglepő megoldásokkal álltak elő az értékesítők.

Vancouver mindig is híres volt arról, hogy a városba valósággal ömlött a külföldi tőke és, történelmien magasak voltak az ingatlanárak. Az elmúlt egy évben azonban nagyon lelassult az ingatlanpiac, ezért az egyik ingatlanértékesítő cég például egy Teslát kínál az új házak mellé.

Egy másik vállalat nem új kocsit, hanem egy éven keresztül napi egy üveg bort ajánl fel a fiatal vásárlóknak. Mások azzal próbálják bevonzani a fiatalokat, hogy megkapják egyik kedvenc ételüket, napi egy adag avokádós pirítóst egy éven keresztül.

illusztrációForrás: AFP/NurPhoto/Manuel Romano

Az ezredfordulósok és az avokádós pirítós története még 2017-ben kezdődött, amikor egy ausztrál milliárdos arról beszélt, hogy a mai fiatalok azért nem képesek lakást venni maguknak, mert túl sokat költenek erre az eledelre. Tim Gurner kijelentette, hogy amikor ő fiatal volt, nem 19 dolláros pirítósra és 4 dolláros kávéra költötte a pénzét. Ezen természetesen az érintett korosztály tagjai teljesen felháborodtak és azóta Gurner szavai szállóigévé váltak.