Sikeres Will Smith és családjának cége, a Nestlének is kesztyűt dobtak

Gemini Man sajtótájékoztató után, Will Smith, rajongók
Vágólapra másolva!
Nemrégiben Magyarországon járt Will Smith legújabb, itt forgatott filmjének bemutatója kapcsán, egyúttal sikeres koncertet is adott a belvárosban. Smith azonban nem pusztán színészként és előadóként sikeres, hanem úgy tűnik, üzleti érzéke sem hagyta cserben, derül ki a Világgazdaság beszámolójából. Legalábbis erre lehet következtetni abból, hogy felkarolta fia, Jaden Smith üzleti koncepcióját.
Vágólapra másolva!

A Just Water ötlete a sztár fia, Jaden Smith fejéből pattant ki és ennek megvalósításában a szülők is segítettek. Will Smith fiának a vállalkozása 2015-ben elindult.

Állítólag az óceánokat beborító műanyagok látványa miatt született meg az ötlet, hogy egy fenntartható csomagolásra alapozó termékkel lehetne betörni az üdítőital-iparba.

„Tudtam, hogy nagyon nehéz egy új üdítőt előállítani. Azt is tudtam, hogy az ivóvíz receptje eléggé azonos az egész világon, illetve sokkal könnyebb egy új palackos vizet forgalmazó vállalkozást megcsinálni, mint mondjuk egy kólás cégbe belevágni"– nyilatkozta a Fast Companynak Smith fia.

A Just Watert 82 százalékban bioalapú műanyag-csomagolásban dobták piacra és az Egyesült Államokban a Nestlé palackozott vizének alternatívájaként gyorsan ismertté vált.

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

It’s been a gorgeous Bday! Thanx for all your messages :-)

Will Smith (@willsmith) által megosztott bejegyzés,

Négy évvel később a családi cég már összesen három palackozóüzemmel rendelkezett az USA-ban, az Egyesült Királyságban és Ausztráliában. Tíz országban értékesítik a növényi alapú (cukornád, faszármazék) dobozba csomagolt vizet, jelenleg az Egyesült Államokban több mint 15 ezer kiskereskedelmi üzletben lehet megvásárolni. Hamarosan az Egyesült Arab Emírségekben is elkezdenek terjeszkedni, Japánban 21 ezer üzletben lesz elérhető a dobozos víz, illetve tervezik, hogy a cég aláír az ausztráliai IKEA-val egy exkluzív együttműködési szerződést.

Mindezek következtében a Just Water piaci értékét már most 100 millió dollárra becsülik.

Ira Laufer, a cég vezérigazgatója szerint a Just Water exponenciálisan növekszik, amit a fogyasztók fokozott tudatosságának tulajdonít.

Will Smith új filmje, a Gemini Man sajtótájékoztatója után Fotó: Csudai Sándor - Origo

A műanyag környezetkárosító hatásával már egyre szélesebb tömegek vannak tisztában, és a jól időzített piaci belépéssel még jelentősen növekedhet a cég eredménye. Tavaly megduplázták, idén megháromszorozták, jövőre pedig terveik szerint ismét megháromszorozzák az üzleti eredményüket,

A gyors növekedés mellett a társaság továbbra is kiáll a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás mellett: a természeti katasztrófa sújtotta Michigan államban található Flintben ihatatlanná vált a vezetékes víz, ezért a családok megsegítésére vízszűrő rendszert küldtek oda, amely egyszerre akár 10 liter vizet is képes megtisztítani.