Ne lepődjön meg, ha ezt látja a Facebookon

2019.11.06. 18:34

A Facebook 15 éve egyetlen alkalmazásként indult. A cég nemrég úgy határozott, hogy az időközben jelentősen felduzzadt alkalmazásállomány mindegyikének színvilágát bemutatja új logójában, amely animálva váltja a színét, továbbá elhelyezi azt az összes alkalmazásában.

A cég hétfőn vezette be az új logót, hogy ezzel egyértelműbbé tegye a Facebooktól származó termékeket.

A cél ezzel az, hogy a felhasználók azonosíthassák az óriáscég termékeit, hiszen sokszor esetleg nem is tudnak arról. Ezért az új logó a „from Facebook", azaz a „Facebooktól" szövegként minden termékén megjelenik majd a jövőben.

A Facebook új logója - a következő hetekben vezetik beForrás: Facebook

Ide tartozik a Facebook alkalmazás, a Messenger, az Instagram, a WhatsApp, az Oculus, a Workplace, a Portal és a Calibra. Ezeknek az alkalmazásoknak a technológiája és infrastruktúrája évek óta közös, a mögöttük álló csapatok pedig gyakran együtt is dolgoznak.

A Facebook az elkövetkező hetekben megkezdi az új márkanév használatát termékeiben és marketing anyagaiban, továbbá a cég webhelyén.

Forrás: fb.com