Hatalmasat ugranának az eladások, ha ez a két cég összeállna

2019.11.06. 19:04

Egy Wall Street-i cég elemzést készített arról, hogy mi történne, ha a húsmentes hamburgereket előállító Beyond Meat megállapodást kötne a világ egyik legnagyobb gyorséttermi láncával, a McDonald's-al – összegzi a Business Insider.

Ha a gyorsétterem lánc bevezeti a húsmentes húsból készült szendvicsét az Egyesült Államokban, akkor ez 62 százalékos bevétel növekedést hozna a Beyond Meat cégnek – állítja a Bernstein elemzőcég.

IllusztrációForrás:Beyond Meat

Alexia Howard vezető elemző elmondta, hogy kalkulációjuk szerint a McDonald's éttermekben a kínálat tíz százalékát tennék ki a növényi hamburgerek, ezért pedig a cég évente nagyjából 1,7 milliárd dollárt fizetne a Beyond Meatnek.

A partnerség révén ez mintegy 168 millió dolláros növekedést jelentene a Beyond Meatnek, ez 62 százalékkal haladja meg a 2019-re jelzett értékesítési mutatót, ami 265 és 275 millió dollár között van.

IllusztrációForrás:Beyond Meat

A McDonald's jelenleg az egyik Ontarióban található éttermében teszteli a Beyond Meat húsmentes húspogácsáját, de ez nem jelenti azt, hogy más éttermeire is kiterjeszti a próbaidőszakot, vagy, hogy bevezeti az amerikai éttermeiben. Amikor a gyorsétterem bejelentette az első tesztet, a Beyond Meat részvénye 13 százalékot emelkedett.

A Bernstein elemzője úgy véli, hogy 50 százalékos esély van arra, hogy a cég bevezeti a növényi alapú hamburgerhúst az USA-ban.

IllusztrációForrás:Beyond Meat

Májusban a Jefferies elemzői jelezték, hogy a McDonald's és a Beyond Meat esetleges partnersége 25 dolláros részvényárfolyam növekedést hozhatnaa tíz éve alapított cégnek – ez mintegy 30 százalékos emelkedést jelentene.

Ugyanakkor a kanadai Tim Hortons étteremlánc nemrégiben bejelentette, hogy beszünteti a Beyond Meat reggeli szendvicsek árusítását Kanadában, kivéve két tartomyányt, Brit Kolumbiát és Ontariót.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK