Az Apple a reklámpiacon is komoly szereplővé válhat

2019.11.16. 09:02

Szakértők szerint az Apple TV Plus - az Apple saját streaming szolgáltatása - indításának köszönhetően sikerülhet a cég reklámbevételét 11 milliárd dollárra emelni az elkövetkező öt esztendőben.

Ugyan az iPhone eladások az elmúlt két évben nem érték el az elvárt szintet, a kaliforniai vállalat több területen is átütő sikereket ért el, ráadásul a nemrég bemutatott Apple TV Plus is komoly bevételeket hozhat a jövőben.

illusztrációForrás: AFP/Johannes Eisele

A szolgáltatások terén az Apple rendkívül beerősített az elmúlt időszakban, hiszen az Apple Care mellett a zenei streaminggel foglalkozó Apple Music is egyre népszerűbb a felhasználók körében, a szolgáltatások révén pedig 12,5 milliárd dollár bevételt szereztek az előző negyedévben.

Mindemellett a vállalat nemrég piacra dobta az Apple saját bankkártyáját is, amelyet rengeteg okos funkcióval láttak el.

Az új szolgáltatásoknak köszönhetően jelentős bevétel folyhat be a reklámok által is az elkövetkező időszakban. A Reuters szerint a cég reklámbevétele 2025-re meghaladhatja a 11 milliárd dollárt.