Új riválist kap a Beyond Meat és az Impossible Foods, hiszen a Nestlé is beszáll a húsmentes termékek piacára, ráadásul egyből egy hamburgerrel robbantana a világ egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalata.
Mark Schneider, a Nestlé vezérigazgatója a Fortune Global Forumon válaszolt a közönség kérdéseire, ahol arról is faggatták, hogy a Beyond Meat és az Impossible Foods sikerei miatt döntött-e úgy a vállalat, hogy beszállnak a húsmentes hamburgerek piacára.
Schneider szerint erről szó sincs, hiszen a Nestlé már több évtizede, pontosabban 30 éve kísérletezik, most pedig három megoldást is találtak, így a hamburgerükben nem csak a hús lesz növényi, hanem a bacon és a sajt is.

A Nestlé vezérigazgatója kiemelte, hogy ezt a sikert nem egy éjszaka érték el, hanem évtizedek hosszú munkája kellett hozzá. Ez azért is érdekes, mert az Impossible Foods-ot 2011-ben alapította Bill O. Brown, a Stanford Egyetem biokémikusa, aki 2009-ben kezdett el kísérletezni a termék kifejlesztésével.
Ez egyben azt is jelenti - amennyiben hinni lehet Schneidernek -, hogy az Impossible Foods-nak harmadannyi időre volt csak szüksége kikísérletezni a terméket, szemben a Nestlével, ráadásul három évvel korábban mutatták be a saját burgerüket.