Változtat saját márkás termékeinél a Spar

Spar
Budapest, 2019. május 8. Egy dolgozó a megrendelt árukat rakja ládába a XX. kerületi Pesterzsébeti Interspar hipermarketben 2019. május 8-án. Ezen a napon tartották a Spar Magyarország kiskereskedelmi üzletlánc webshopjának bemutató sajtótájékoztatóját az áruházban. A házhoz szállítási szolgáltatás Budapest teljes területén és 49 környező településen érhető el, a több mint 960 millió forintos fejlesztés az év végéig csaknem száz újabb munkahelyet teremt. MTI/Balogh Zoltán
Vágólapra másolva!
Újabb 5,5 tonnával csökkenti műanyag-felhasználását a Spar azzal, hogy több saját márkás termékére decembertől nem tesz műanyagfedelet - közölte a cég.
Vágólapra másolva!

A saját márkás tejtermékek közül a 450 grammos, 20 százalékos tejföl és a négyféle ízesítésű vajkrém esetében a kiskereskedelmi vállalat - tesztjelleggel - mellőzi a műanyagfedelet. A kibontott tejtermékek minőségét a vásárlók az Interspar áruházakban megvehető, többször használható, tisztítható szilikon zárófedelekkel őrizhetik meg.

Illusztráció Forrás: MTI/Balogh Zoltán

Az áruházlánc szeptemberben jelentette be, hogy teljes hálózatában elérhetővé teszi a többször használatos zöldség-gyümölcs tároló tasakokat, illetve nyár végén vezette be annak lehetőségét, hogy a vevők otthonról vitt, saját csomagolóeszközeikbe is tehetik a nem előrecsomagolt zöldség- és gyümölcstermékeket a hálózat üzleteiben.

A vállalat korábbi közlése szerint a magyar fogyasztók évről évre környezettudatosabbak.

Tavaly az üzletlánc vásárlóinak 40 százaléka már a többször használatos zacskókat és bevásárlótáskákat részesítette előnyben.

A Spar csoporthoz 570 üzlet tartozik, ezen belül a franchise hálózatnak 188 tagja van. A vállalat mintegy 13 ezer dolgozót foglalkoztat.