Óriásit kaszált a Nintendo a Black Friday alatt

2019.12.03. 18:25

Pénteken volt az USA-ban a Black Friday, ahol ismét a slágertermékek között szerepeltek a játékkonzolok és a videojátékok. Az Xbox és a Playstation rajongók lelkesedése az elmúlt években megszokottól némiképp elmaradt, hiszen már mindenki a jövőre debütáló új konzolokra készül, a Nintendonak viszont nem voltak ilyen gondjai.

Az elemzők szerint a Nintendo Switch volt az egyik legnépszerűbb termék az idei évben, köszönhetően az idősödő riválisoknak. A vállalat a tavalyival megegyező ajánlattal készült, vagyis a vásárlók 299 dollárért juthattak hozzá a Switch-hez, valamint ingyen letölthették a Mario Kart 8 nevű játékot is.

A szakértők úgy gondolják, hogy a Switch kifejezetten vonzó lehetett nem csak az eredeti árhoz mért 60 dolláros kedvezmény miatt, hanem azért is, mert jövőre jelenik meg az új generációs Xbox és Playstation játékozol, így a rajongók jelentős része 2020 teléig már biztosan nem vásárol Sony vagy Microsoft gépeket.

illusztrációForrás: Origo

A videojátékok között a Call of Duty: Modern Warfare került ki győztesen, amelyhez 10 dollárral olcsóbban lehetett hozzájutni.

Az Apple is nagyot kaszált vezeték nélküli fülhalgatójával, az AirPods-szal, amelyből 3 millió párt sikerült értékesíteni, decemberben pedig várhatóan további 15 millió párt adnak majd el. A kereslet akkora, hogy a cég szerint karácsonykor komolyabb hiány is kialakulhat a népszerű termékből.

Az üzletláncok közül a Target és a Walmart számára alakult a legjobban a Black Friday,ráadásul nem csak online teljesítettek jól az üzletláncok, hanem rengetegen mentek el személyesen vásárolni. Náluk leginkább a televíziókat keresték a vevők, de más elektronikai eszközök iránt is nagy volt a kereslet.