Az egyesített társaság a továbbiakban a Gannett nevet használja és a vezérigazgató, Mike Reed elmondta, hogy a cégnek nagy tervei vannak a digitális lehetőségek, valamint az apróhirdetések modernizálásának területén.
Az egyesülés után jelentős szerkezetátalakítást és költségcsökkentést terveznek a cégnél.
A vállalat 300 millió dolláros költségcsökkentésben gondolkodik: az egyesüléssel számos pozíciót megdupláztak, továbbá sok olyan egyéb működési költség is keletkezett, amit csökkenteni kell – foglalta össze a vezető.
A cégnek 140 milliós digitális olvasói előfizetője van,
Paul Bascobert, a cég új működési egységének vezetője szerint az elkötelezett olvasói bázisuknak köszönhetően számtalan lehetőségük van a fejlődésre. Bascobert hozzátette, hogy a hír terület az, amelyhez a legkevésbé akarnak hozzányúlni az átalakítás során.