Nagyon megy a hazai energiaital az indiai piacon

Energy drink cans "White Background Blue Color Image Drink Energy Drink Freshness Horizontal Studio Shot White open can" OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Energy drink cans.
Vágólapra másolva!
Sikeres a Hell energiaital az indiai fogyasztók körében, számol be arról a Store Insider egy helyi tudósítás alapján.
Vágólapra másolva!

Mintegy 80 százalékkal növelte eladásait a Hell Energy energiaital Indiában 2018-hoz képest, ráadásul az elkövetkezendő 18 hónapban még több szupermarketben lesz elérhető.

Képünk illusztráció Forrás: Getty Images/iStockphoto/MAURO MATACCHIONE/Mauro Matacchione

Unnikannan Gangadharan, az energiaital indiai értékesítési igazgatója szerint a siker titka a széles elérésnek köszönhető, valamint annak, hogy az ital megfizethető áron kerül a boltokba. A cikk szerint a sikerhez az is kell, hogy energiaital létére az egészségtudatosságot hangsúlyozza, elvégre nem tartalmaz tartósítószert, viszont B2, B3, B5, B6 és B12 vitaminokat igen.

A Hellt elsősorban a 18-24 éves korosztály veszi Indiában, akik könnyen ki tudják fizetni a 45 rúpiás (190 forint) árát.

Ráadásul a szakértők az indiai energiaitalpiac 9,22 százalékos százalékos növekedésére számítanak 2024-ig, ami újabb lökést adhat a magyar terméknek.