A BYD a pekingi bemutatón közölte, hogy összesen 40 ezer rendelés érkezett az elektromos szedánjukra. A Warrehn Buffett által is támogatott kínai elektromosautó-gyártó szerint augusztusban 4 ezer járművet átadni a vevőknek.
A Han névre keresztelt modell 605 kilométert képes megtenni egyetlen töltéssel és nagyjából 33 ezer dollárba kerül az alapmodell, de extrákkal együtt akár 40 ezer dollár is lehet a végső ár.
Ez az ár némileg alacsonyabb, mint a Tesla Model 3, és a BYD nyilvánvalóan ezen típus riválisának tervezte meg a Hant. Arról viszont jelenleg nincs adat, hogy Kínában hány Model 3-ast értékesítenek, mivel a Tesla nem közöl számokat.
Azt viszont tudni lehet, hogy Elon Musk cégének rendkívül fontos Kína, mivel a vállalat bevételének negyede innen származik, legalábbis a második negyedéves adatok szerint.
A BYD az elektromos autók gyártása mellett Kína egyik legjelentősebb akkumulátor gyártója is és partnerségben állnak a Toyotával. A vállalat papírjait a hongkongi tőzsdén jegyzik, ahol az év eleje óta már 200 százalékkal emelkedett a BYD árfolyama és nemrég új rekordot ért el.