Létrejött a világ negyedik legnagyobb szépségipari vállalata

2020.01.10. 20:01

A Natura &Co bejelentette, hogy január 2-án lezárult az Avon Products Részvénytársasággal kezdett akvizíciója, így ezen mérföldkőnek számító tranzakciónak köszönhetően megalakult a világ negyedik legnagyobb, teljes mértékben szépségiparral foglalkozó vállalata. Ezzel egyidőben a vállalat kinevezte új felsővezetői csapatát, akik az elkövetkezendő időszakban irányítják a vállalatcsoportot.

Az Avon, Natura, The Body Shop és az Aesop egyesülése jelentősen megnöveli a többmárkás, több értékesítési csatornás vállalatcsoport lefedettségét, amely vezető szerepet játszik a közvetlen értékesítésben, hiszen világszerte több mint 200 millió fogyasztó részére biztosítja több ikonikus márka és szépségipari termék elérhetőséget nap mint nap.

IllusztrációForrás: Shutterstock

A Natura &Co továbbra is vezető szerepet fog betölteni a közvetlen értékesítésben -történjen akár online, akár offline módon, a több mint 6,3 millió tanácsadóval és képviselővel rendelkező Avon és a Natura márkáknak köszönhetően. A vállalatcsoport – a több mint 3 ezer üzlet és a hatékony digitális jelenlét révén – erős piaci pozícióra tesz szert a kiskereskedelemben. A Natura &Co összevont éves bruttó árbevétele várhatóan meghaladja majd a 10 milliárd dollárt. Emellett több mint 40 ezer munkavállalóval, kulcsfontosságú termékkategóriákat lefedő széles és egymást kiegészítő termékportfólióval, száz országon átívelő globális jelenléttel rendelkezik.

IllusztrációForrás: Shutterstock

„A Natura nemrégiben ünnepelte fennállásának 50. évfordulóját és mivel is kezdhetnénk jobban történelmünknek ezt az új fejezetét, minthogy az Avont üdvözöljük a családunkban. Összeköt bennünket a közös vízió és a szépség- illetve az emberi kapcsolatok iránti szenvedélyünk. Együtt még erőteljesebben tudunk fellépni jó ügyek érdekében, hogy közösen egy igazságosabb és szebb világot hozhassunk létre" – nyilatkozta Luiz Seabra, a Natura &Co társalapítója.

Elkötelezett vállalatként a Natura &Co olyan ügyek támogatását is felvállalja, mint a nők helyzetének javítása, a klímaválság elleni küzdelem, állatkísérlet-mentes termékek, illetve a helyi közösségekkel való szoros kapcsolat kialakítása. Ezek mindegyike a vállalat azon szemléletét erősíti, miszerint a pozitív társadalmi, gazdasági és környezeti hatások jobb üzleti működést is eredményezhetnek.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK