Az LG új vállalkozással tör be a járművek digitális piacára

2020.01.15. 08:01

Az LG Electronics (LG) és a Luxoft - a DXC Technology Company leányvállalata - megállapodást kötött a webOS Auto platform közös fejlesztése és a gyártásra kész rendszerek felé történő kiterjesztése érdekében.

Az LG elnöke és műszaki vezetője, továbbá Dmitrij Loschinin, a DXC Technology ügyvezető alelnöke és a Luxoft elnök-vezérigazgatója Las Vegasban írták alá az erről szóló megállapodást, a CES 2020 kiállításon. Az együttműködés egy új vállalkozást jelent, melynek székhelye a kaliforniai Santa Clara-ban lesz. 

Az új közös vállalkozás révén az LG és a Luxoft elősegítik a gyártásra kész digitális műszerfalak, az autó képi és hangrendszereit működtető ún. infotainment rendszerek, a hátsó ülésen ülők számára biztosított szórakoztató rendszerek (RSE) és a webOS Auto platformon alapuló útjelző rendszerek telepítését, és ezeket elérhetővé teszi az autógyártók, a flotta üzemeltetők és a megosztott mobilitási szolgáltatók számára. Az LG webOS Auto platformja magában foglalja a szolgáltatásokat, ezek megfelelő funkcionalitását és minden más lényeges elemet, mint például a multimédia kezelést, a többképernyős vezérlést, az összekapcsolhatóságot, a biztonságot, magában foglalja továbbá az utasok és a járművezetők jobb kényelmét és kényelmét. Az új vállalkozás kihasználja majd a Luxoft globális szállítási hálózatát is.

Az LG és a Luxoft új közös cége, mely még az idén elindul, a gépjárművek digitális és szórakoztatóelektronikai iparágába készül betörni (a kép illusztráció)Forrás: Origo

A webOS már több mint 70 millió intelligens tévében található meg az otthonokban világszerte, mellyel az LG forradalmasítja a nappali szobát, a közlemény szerint a legjobb felhasználói élménnyel nyújtva mindezt a tévéiparban. Azáltal, hogy a webOS Auto az intelligens szolgáltatások és a tartalom streaming szolgáltatásainak ökoszisztémáját szállítja a piacvezetőktől, az LG egyedülálló felhasználói szintű tapasztalatát kínálja majd a járművekben.

Forrás: Lg.com