Érdekes újdonsággal készül a február eleji kölni édességipari szakvásárra egy vezető hazai édesipari cég, a FELFÖLDI Édességgyártó Kft. A fejlesztés fókuszában a környezettudatosság állt.

A debreceni székhelyű, teljes mértékben magyar vállalkozás cég az utóbbi években olyan termékportfóliót alakított ki, mellyel a legújabb trendeknek megfelelő fogyasztói igényre reagál, és ezzel megelőzi a piacot. A világ legnagyobb ilyen vásárára, a kölni édességipari szakvásárra (ISM) is ilyen újdonságokkal készülnek.

„Nem titok, az egyik legnépszerűbb termékünk a Quick Milk varázsszívószál, mely egy olyan drazsékkal töltött finomság, ami a tejfogyasztást hivatott népszerűbbé tenni a gyermekek körében. Lassan harminc éve gyártjuk ezt a termékünket. [...] Évek óta azon dolgozunk, hogy a Quick Milk egy környezettudatos termékként szülessen újjá. Azt hiszem, megtaláltuk a végső, legjobb megoldást: az ehető szívószálat, mely egy percre sem terheli a környezetet" - nyulatkozta Felföldi József, a cég alapítója és tulajdonosa.

Ehető változat váltja fel a 30 éve sikeres Quick Milk ízesített műanyag szívószálakat (a kép illusztráció)Forrás: Thinkstock

Az ehető szívószál egy cukormentes, laktózmentes, GMO mentes, vegán, gabonaalapú termék, mely a 30 perces használati időt követően – mely alatt garantáltan stabil marad a termék – természetes módon lebomlik.

Az ehető szívószálakat két márkanév égisze alatt vezetik be a piacra. Az ízesítetlen szívószálak StrawAmore a hitelekben, éttermekben és bárokban jelennek majd meg, míg a Quick Milk szívószálak a hagyományos műanyag és lebomló műanyag szívószálakat váltják majd fel világszerte.

Forrás és további részletek: Dehir.hu