Újabb boltbezárás: ezúttal a Macy’snél húzzák le a rolót

2020.02.05. 18:33

Az 1858-ban alapított Macy's a következő három évben 125 boltját zárja be és ezzel 2 ezer munkahelyet szüntet meg. Az üzletbezárás a luxus áruházlánc egységeinek ötödét érinti – írja a Business Insider.

A vállalat kilenc százalékát, vagyis 2 ezer dolgozót érint az üzletek bezárása. A változások egy hároméves terv részét képezik, amivel a Macy's 600 millió dolláros megtakarítást akar elérni 2020-ban,

majd további 1,5 milliárd dolláros megtakarítás jönne 2022-ben.

IllusztrációForrás: AFP/Getty Images/Scott Olson

Jelentős strukturális változások révén átszervezzük a céget, csökkentjük költségeinket – foglalta össze a tevet a Macy's vezérigazgatója, Jeff Gennette, hozzátéve, hogy a változások mélyrehatóak lesznek és a cég minden részét érintik majd.

A vállalat bezárja irodáit San Franciscóban, Cincinnatiban, és Lorainben, így a Macy's egyetlen vállalati központja New Yorkban lesz. Továbbá megszüntetik az arizonai ügyfélszolgálati központot, aminek részlegeit Ohióba és Floridába helyezik át.

Bezár a millenniumi generáció kedvenc luxus üzletlánca

A millenniumi generáció kedvenc luxus üzletlánca, és a divatipar egyik úttörője, az Opening Ceremony 18 év működés után az össze üzletét bezárja 2020-ban - írja a Business Insider. Most jelentette be a vállalat, hogy az Opening Ceremony összes üzletét becsukják, és az egész céget eladták az Off-White utcai ruházati céget birtokló New Guards Groupnak.

Biztosak vagyunk abban, hogy a most bejelentett stratégia lehetővé teszi számunkra, hogy stabilizáljuk bevételeinket, és megteremtsük a fenntartható, jövedelmező növekedés alapját" – nyilatkozta a vezérigazgató.

IllusztrációForrás: AFP/Getty Images/Stephanie Keith

A több mint száz üzlet bezárása után az áruházláncnak mintegy 400 boltja marad, ebből száz kapja meg a cég által „növekedéskezelésnek" nevezett átalakításokat, ami vonatkozik az üzletek fizikai megjelenésére, jövőbeni marketing stratégiájára és technológiájára. Eddig 150 boltnál alkalmazták ezt a fejlesztést, amely a vezérigazgató szerint javította a teljesítményt.

Továbbá a cég kibővíti Backstage és The Outlet láncát is, valamint közel 50 új üzletet nyit csökkentett árú termékeinek.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK