Fontos változások a NAV ügyfélkezelési rendjében

NAV Nemzeti Adó- és Vámhivatal online kezelőfelület, NAV ADÓ, Adó, pénz, bevétel, e-bevallás, ügyfélkapu, ügyfél, bevallás, bevallás, SZJA, SZJA bevallás, Személyi jövedelemadó, SZJA bevallás,
NAV, Nemzeti Adó- és Vámhivatal bevallás, SZJA, SZJA bevallás, Személyi jövedelemadó, SZJA bevallás, 2016.08.23.
Vágólapra másolva!
A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat, ezért szigorú változásokat vezettek be, tájékoztat a szervezet közleményében.
Vágólapra másolva!

A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja.

Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Az ügyfélszolgálatokon higiéniai protokoll van érvényben, amelynek részeként rövid időközönként szellőztetik a helyiségeket.

Illusztráció Fotó: Szabó Gábor - Origo

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a NAV arra kéri az embereket, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást.