Fontos bejelentések a Moltól a koronavírussal kapcsolatban

2020.03.17. 14:31

A Mol-csoport továbbra is biztosítja a régió és Magyarország energia- és üzemanyag-ellátását. A vállalatcsoport üzleti folyamatai a termelés, a gyártás, áruszállítás és az üzemanyag-kiszolgálás továbbra is változatlanul működnek, a lakosság üzemanyag-ellátása is zavartalan. Emellett a járvánnyal összefüggésben számos intézkedést léptettek életbe benzinkútjaikon.

A Mol Origónak elküldött közleménye kiemeli, hogy a töltőállomások zavartalanul működnek. A koronavírus terjedésének megelőzése érdekében számos intézkedést hoztak mind a hazai, mind pedig a regionális töltőállomás-hálózatban. Azt viszont fontos kiemelni, hogy most minden ember egymásra van utalva, ezért fontos, hogy egymással összefogva, egymásra figyelve segítsük egymást - szögezi le Orosz András, a Mol Magyarország kiskereskedelmi vezetője. Mi vigyázunk a vásárlóinkra, de azt kérjük, hogy a vásárlóink is vigyázzanak a töltőállomáson dolgozókra.

Ami a járvánnyal kapcsolatos intézkedéseket illeti: a shopokon belül legalább óránként (csúcsidőben pedig még ennél is gyakrabban) fertőtlenítik a mosdókat és a gasztro területet, így a pultot, a székeket és az asztalokat is. A mosdókban mindig van elegendő fertőtlenítő szappan, és vásárlóikat is arra ösztönzik, hogy a korábbinál sokkal gyakrabban mossanak kezet, éppen ebből kifolyólag a mosdók használata jelenleg díjtalan.

IllusztrációForrás: MTI/Marjai János

A töltőpisztolyokat szintén rendszeresen tisztítják, fertőtlenítik, ezzel is elkerülve a vírus terjedését. Sőt, több száz töltőállomásukon egyszer használatos kesztyűket is kihelyeztek, így vásárlóik azokat is bátran használhatják.

Ami a Fresh Corner üzleteiket illeti, jelenleg vásárlóikat csak papírpohárban árusított kávéval szolgálják ki, a csészéket és a saját bögrés kiszolgálást a még magasabb higiéniai körülmények biztosítása érdekében jelenleg szüneteltetik. Üzleteikben jelenleg csak előrecsomagolt pékárukat árusítanak.

Az LCD kijelzőkön pedig folyamatosan edukatív tartalmakat osztanak meg, pl. tippeket a vírusfertőzés megelőzésére útközben, de arra is felhívják a vásárlóik figyelmét, hogy tartsanak egyméteres távolságot egymás között, csúcsidőben pedig előfordulhat a kinti várakoztatás is.