Az ügyfelek és munkatársainak védelmére hivatkozva a külföldön dolgozó, onnan hazaérkező ügyfelek adóügyeinek személyes ügyintézését a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) nem tudja biztosítani a jelenlegi helyzetben.

Jellemzően ilyen ügyintézés szokott lenni a külföldi hatóság nyomtatványának leigazolása, biztosítási jogviszony rendezése a T1011 nyomtatvánnyal.

Az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokat azonban kihelyezte az adóhivatal, azok elvihetők. A hatóság arra kér mindenkit, hogy azokat otthon töltsék ki és postai úton küldjék be, vagy a már kitöltött nyomtatványokat az erre kijelölt gyűjtődobozba helyezzék az ügyfelek.

A külföldön dolgozók adóügyeinek intézését a jelenlegi helyzetben személyes ügyfélszolgálatain nem tudja biztosítani a NAVForrás: MTI/Váli Miklós

Minden ügyfelét arra kéri a NAV, hogy csak a sürgős és más úton nem intézhető ügyben lépjenek be a személyes ügyfélszolgálatra.

Forrás: Nav.gov.hu