Kilőtt a Disney részvénye, szárnyalnak a Disney+ előfizetések

Disney+ : Illustration
PARIS, FRANCE - NOVEMBER 08: In this photo illustration, the Disney + logo is displayed on the screen of an Apple MacBook Pro computer on November 08, 2019 in Paris, France. The Walt Disney Company will launch its streaming service (Svod) Disney plus in the United States on November 12, 2019, for Europe, it will be necessary to wait until the beginning of the year 2020. (Photo by Chesnot/Getty Images)
Vágólapra másolva!
Jelentős emelkedést produkált a Disney részvénye, miután a vállalat közzétette, a Disney+ szolgáltatásának előfizetői száma átlépte az 50 milliós szintet. Ez pedig majdnem duplája a február elején mért számnak.
Vágólapra másolva!

Nagyot ment a Disney részvénye szerdán, a tőzsdezárás utáni kereskedésben. A vállalat papírja 7 százalékot emelkedett, miután a menedzsment közölte,

a Disney+ streaming szolgáltatásának előfizetői száma átlépte az 50 milliót. Ez pedig majdnem kétszerese a február 4-én közzétett, 26,5 milliós szintnek

– írja a CNBC.

Akkor a Disney vezérigazgatója, Bob Iger közölte, az előfizetők nagyjából 20 százaléka a Verizonnal kötött partnerségből adódik. A Disney+ ugyanis egy évig ingyenes hozzáférést biztosít bizonyos Verizon ügyfeleknek.

Az elmúlt két hét során a Disney+ szolgáltatása beindult az Egyesült Királyságban, Franciaországban, Németországban, Olaszországban, Spanyolországban, Ausztriában, valamint Svájcban. Ezen kívül a múlt héten a szolgáltatás elindult Indiában is.

A Disney részvényének idei alakulása a szerdai (április 8.) tőzsdezárásig Forrás: Investing.com

Mindazonáltal általában is látszik, hogy az emberek sokkal több időt töltenek online, ahogy világszerte milliók maradnak tartósan otthon a járvány miatt. A Verizon webes forgalma például egyetlen hét alatt 20 százalékkal emelkedett.

Március 31-én pedig a Nielsen számolt be arról, hogy az online műsor streamelés 22 százalékkal emelkedett egyetlen hét alatt

– a március 16-i héten. A jelentés szerint a legtöbben a Netflixet használták az elérhető platformok közül.

A Netflix egyébként nettó 8,8 millió új felhasználót szerzett 2019 utolsó negyedévében, akik közül 8,33 millió nemzetközi, vagyis az USA-n kívüli előfizető volt. Akkor a vállalat globális felhasználóinak száma átlépte a 167 milliót, akik közül 60,4 millió származott az Egyesült Államokból. A Netflix 2007-ben indult, és 2014-ben tudta átlépni az 50 milliós előfizetői számot.