A GRÁNIT Bank ügyfelei is indíthatnak vagy fogadhatnak fizetési kérelmet bankon belül és kívülről egyaránt. Az új szolgáltatással a bank tovább szélesíti digitális fizetési megoldásainak a körét, amelyek nemcsak kényelmesek és egyszerűek, de a jelenlegi helyzetben védik egészségünket is. Az Azonnali Fizetési Rendszerhez kapcsolódó fizetési kérelem funkciót tartalmazó eBank mobilbanki alkalmazás iPhone-okra már elérhető az App Store-ban, és várhatóan néhány napon belül felkerül az Android verzió is a Google Play áruházba.

Ki kell váltani a gyógyszert a nagymamának, de csak a patikában derül ki, hogy drágább a vártnál, s még szükség lenne pénzre? A megoldás technikailag csak egy üzenet. Pillanatok alatt néhány érintéssel lehet pénzt kérni a mobilapplikációban, például egy másik családtagtól, annak mobilszámára indított fizetési kérelemmel, amelynek elfogadásával a kért összeg jóváírásként megjelenik a kártyához tartozó bankszámlán. Ez nagy segítség lehet például akkor, hogy egy bolti, gyógyszertári vásárlásnál nagyobb fizetendő végösszeg, mint amennyi rendelkezésre áll. Erre ad gyors, egyszerű, biztonságos megoldást a pénzintézet új szolgáltatása.

Illusztráció

A GRÁNIT Bank mobilbanki applikációjában elérhető funkció különlegessége, hogy a bankon belüli tranzakciók mellett alkalmas a bankon kívüli kérelmek kezelésére is.

Az azonnali fizetési rendszer elindulása felgyorsította a korszerű fizetési megoldások fejlesztését, a GRÁNIT Bank mobilbanki applikációjában, valamint az eBankban elindított fizetési kérelem funkció is egy ilyen prémium szolgáltatás. Bízunk benne, hogy ügyfeleink gyorsan megszeretik és alkalmazzák majd a pénzküldésnek ezt a gyors és kényelmes módját" – mondta Hegedüs Éva, a pénzintézet elnök-vezérigazgatója.

Kiemelte, hogy az új fizetési megoldás úgy válhat mind népszerűbbé, ha minél több bank indítja el a szolgáltatást, illetve minél több számla ellenértékének beszedését kezdeményezik majd ezen a korszerű módon a közüzemi szolgáltatók.

Hegedüs ÉvaForrás: GRÁNIT Bank

A GRÁNIT Bank a március 2-tól elindult azonnali fizetések bevezetésével egyidőben lehetővé tette mobilbanki applikációjában a másodlagos azonosítók rögzítését, amelynek segítségével akár mobilszámra vagy e-mail címre, illetve adószámra/adóazonosító jelre is lehet pénzt utalni. A másodlagos azonosítók jelentősen megkönnyítik a fizetési kérelmek kezelését is, hiszen a partnerétől pénzt kérő ügyfélnek nem kell bonyolult bankszámlaszámot megjegyeznie, hanem akár mobilszámra vagy e-mail címre is elindíthatja a fizetési kérelmét.

A fizetési kérelem szolgáltatás használatához frissíteni kell az okoseszközre telepített applikációt, az alkalmazás App Store-ban már elérhető legújabb (6.4-es) verziójára.

Az Android verzió engedélyezése is folyamatban van és néhány napon belül várhatóan elérhető lesz a Google Play áruházban.