Így nyit ki újra a Starbucks Amerikában

Daily Life In Milan milano starbucks politcs EUROPE euro elections salvini meloni stazione centrale huawei huawei android huawei crisis advertising posters political posters European votes posters starbucks stazione centrale starbucks milano starbucks cof
A Starbucks alapítója mindenképp olyan nevet akart találni, amely ST-vel kezdődik, mert erősnek találta ezt a kombinációt. Végül egy régi bányászati térképen talált egy kifejezést, hogy Starbo, akkor beugrott neki a Mody Dick egyik szereplőjének neve, aki Starbuck.
Vágólapra másolva!
A Starbucks a jövő héten kezdi el kávéházainak újranyitását, azonban az üzletek nagy változtatások elé néznek – mondták a cég vezetői.
Vágólapra másolva!

A legtöbb kávézóba azonban nem térhetnek be a vásárlók, csak átvehetik rendeléseiket – írja a Business Insider.

Illusztráció Forrás: NurPhoto/Mairo Cinquetti/NurPhoto/Mairo Cinquetti

A Starbucks az Egyesült Államokban és Kanadában a boltok több mint felét bezárta a koronavírus-járvány miatt, és csak azok az üzletek maradtak nyitva, ahol autós megrendelést tudtak felvenni. Ugyanakkor ezek a kávézók is több mint 25 százalékos forgalomcsökkenésről számoltak be.

Kevin Johnson vezérigazgató a befektetőkkel folytatott beszélgetés során elmondta, hogy jelentős változtatások jönnek a kávézókban

A vállalat nagyobb hangsúlyt fektet a mobil megrendelésekre, amit az újonnan kialakított átadópontokon is fel lehet majd venni. Továbbá olyan területeket is létrehoznak, ahol

a vásárlók elfogyaszthatják italaikat anélkül, hogy belépnének a Starbucks kávézó területére.

Illusztráció Forrás: Sturbucks/Stefanus Elliot Lee

Csak kevés üzlet nyílik meg teljes egészében a vásárlók előtt:

ezekben az üzletekben nem lehet majd leülni. Több helyszín is csatlakozik az Uber Eats ételkiszállítási hálózatába.

Valamint a műszakok kezdetekor az alkalmazottak hőmérsékletét is mérik, illetve új higiéniai és biztonsági előírásokat vezetnek be.

A Starbucks közölte, hogy a legutóbbi negyedéves bevétele hatmilliárd dollár volt, ami öt százalékos csökkenés az előző év azonos időszakához képest. A vállalat becslése szerint mintegy 915 millió dollárt veszített a járvány következtében.