Nem mertek Corona sört inni a koronavírus miatt, de már elmúlt a félelem

alumínium doboz
Cans of Mexican Corona beer are pictured in a supermarket in Mexico city on September 28, 2016. Belgian-Brazilian brewer AB InBev savoured its status as the global leader in the beer industry after investors approved Wednesday its buyout of British rival SABMiller. Shareholders in SABMiller -- currently the producer of Foster's, Grolsch and Peroni lagers -- overwhelmingly approved $103-billion (92-billion-euro) takeover from the maker of Budweiser, Corona and Stella Artois. / AFP PHOTO / RONALDO SCHEMIDT
Vágólapra másolva!
Mivel a karantén miatt az Egyesült Államokban a legtöbb helyen továbbra zárva tartanak a bárok, egyre többen döntenek úgy, hogy otthon fogyasztják el a sörüket. Áprilisban 27 százalékkal emelkedett azok száma, akik otthoni fogyasztásra vásároltak alkoholt, a sörgyártók között pedig konkrét győztesek is vannak.
Vágólapra másolva!

Az online eladások sokat segítettek a sörgyártóknak, ez pedig áprilisban különösen megmutatkozott az Egyesült Államokban, hiszen háromszor annyian vásároltak online alkoholt, mint tették azt februárban.

A sör eladások 16 százalékkal emelkedtek meg májusban, de hasonló trend már hetek óta megfigyelhető.

illusztráció Forrás: AFP/Ronaldo Schemidt

A legnagyobb nyertesei a járványnak a Corona, a Busch Light, a Michelob Ultra, a Miller Light és a Coors Light, vagyis elmondható, hogy az amerikaiak javarészt a szénhidrát-csökkentett light söröket részesítik előnyben a járvány alatt is.

Szintén megfigyelhető volt, hogy a vásárlók a nagyobb márkák irányába mozdultak el,

a karantén alatt kevesen kísérleteznek szívesen, ezért a fogyasztók biztosra mennek és olyan söröket vesznek, amelyeket már ismernek. Az is megváltozott, hogy miként vesznek söröket. Mivel lehetőség szerint kevesebbet járnak boltba az emberek, ezért előtérbe kerültek a nagyobb, 24,30,36 üveges kiszerelések.