Mostantól az MKB Bank Budapesten a Mamut I. bevásárlóközpontban és a Thököly úton, valamint Debrecenben, Kecskeméten, Székesfehérváron, Tatabányán és Miskolcon található bankfiókjaival bővíti a digitális ügyfélhívó rendszerben választható fiókok listáját.
Az új rendszer segítségével a korábbi 4 fiók – Budapesten a Duna Pláza, Árkád Örs vezér tér, Nyugati tér, valamint Szeged, Kölcsey utca – után immáron 11 bankfiókban csökkenthető minimálisra a felesleges helyszíni várakozás és
így a tömeggel való érintkezés, továbbá a jelenleg használatban lévő sorszámhúzó eszközök érintése is.
Az MKB Bank továbbra is azon dolgozik, hogy a lehető legmagasabb szinten garantálja ügyfelei és munkavállalói biztonságát és kényelmét.
A digitális ügyfélhívó rendszer használatáról az MKB oldalán tájékozódhatnak az érdeklődők.
"A közel két hónapos tesztidőszak tapasztalatai és ügyfélvisszajelzései alapján elmondható, hogy a digitális ügyfélhívó hatalmas népszerűségnek örvend mind ügyfeleink, mind munkatársaink körében. A koronavírus-járvány okozta átrendeződés az ügyféligények tekintetében továbbra is arra késztet bennünket, hogy gyorsan, az ügyfeleink valós igényeire nyújtsunk új és hasznos megoldásokat és a jövőben is ezzel a céllal vágunk bele hasonló fejlesztésekbe.
A Linistry nevű startuppal közösen bevezetett megoldás jó példa arra, hogyan lehet egy startup innovációját egy bankban hatékonyan, magas ügyfélélmény mellett bevezetni
- közölte Pereczes János, az MKB Bank Nyrt. Digitális Üzletfejlesztési ügyvezető igazgatója.