Megnőtt a kereslet az eldobható WC-tasakok iránt

2020.06.18. 13:16

A hordozható, a vizelet gyűjtésére kifejlesztett tasakok - más néven: eldobható piszoárok - lehetnek az idei év slágertermékei, írja az Ad Age alapján egy chicagói portál.

Az írországi székhelyű, az elektronikus kereskedelem elemzésével foglalkozó Profitero úgy találta, az Amazonon ugrásszerűen megnőtt az érdeklődés a hosszabb utazásoknál használható, vizeletgyűjtő eszközök iránt. Az egyik legismertebb márka, a Travel John termékeire ötszörösére emelkedett a keresések száma a május 2-től június 6-ig terjedő időszakban.

A hordozható piszoárok - ilyeneket nők és gyerekek számára is készítenek - bizonyos vegyi anyagokat használnak arra, hogy a vizeletet megszilárdítsák, így a gyűjtőtasak később kidobható a szemétbe. A megoldás nagyon praktikus hosszabb utazásokon, vagy nagyobb autós túrák alkalmával. Az említett márka mellett, megnőtt a Pee Buddy termékek iránti kereslet is, ezeket kifejezetten nőknek ajánlják, tette hozzá a Profitero.

Az elemzőcég szerint, a forgalomnövekedésnek egyértelműen az utazási hangulat visszatéréséhez van köze.

A Travel John kaliforniai székhelyű gyártója kommunikációs ügynökségén keresztül azt nyilatkozta, "drasztikus emelkedést" regisztráltak az eladásaikban. A cég azt is elárulta, átmenetileg le is állították egyes közösségi média felületeken futó hirdetéseiket, hogy biztonságosan kiszolgálhassák a megnövekedett keresletet.

Egy másik piackutató cég, az NPD Group pedig azt közölte, május elejére növekvő forgalmat mértek a különböző, kempingezéshez kapcsolódó termékek amerikai forgalmában: a május 2-i adatok alapján, a megelőző két hétben, a sátrak forgalma 30, a kempingszékeké 119 százalékkal emelkedett. Szintén jelentős, 87 százalékos növekedést mértek a különböző hordozható, energiát biztosító készletek forgalmában is.