A július végéig tartó,
WOW Hungary nevű kampány során először Németországban, Ausztriában, Szlovákiában, Csehországban, Lengyelországban, Szerbiában és Romániában kezdi el a kommunikációt a MTÜ.
Elsősorban a közösségi médián, de televíziókon és óriásplakátokon keresztül is üzen az ügynökség a közeli országokból utazni vágyóknak.
Könnyid László kiemelte: a kampány során nemcsak saját nyelvükön szólítják meg az utazást tervezőket, de minden célországban más és más kisfilmeket mutatnak be, a különböző célcsoportoknak különböző üzeneteket fogalmaznak meg.
Korosztálytól függetlenül a gyógyvizek markánsan megjelennek a reklámokban
- mondta, megjegyezve, hogy az idősebbeknek szánt tartalmakban a gasztronómiát és a tájak szépségét, míg a fiatalok esetében a kalandos élménykeresést, a hűsítő vizeket emelték ki.