Az Alibaba segítségével terjeszkedik Kínában a húsmentes húst gyártó cég

2020.07.01. 19:02

Partnerséget kötött az Alibabával a Beyond Meat növényi húsokat gyártó vállalat, hogy hatékonyabban terjeszkedhessen a kínai boltokban a termékével. A vállalatnak nem ez az első partnersége Kínában, már több nagyvállalattal is sikerült megállapodásra jutnia.

A növényi húsokat gyártó Beyond Meat bejelentette, hogy a Beyond Burger nevű terméke már a hétvégétől elérhető lesz 50 Freshippo üzletben, Sanghajban. A Freshippo üzletek az Alibaba Grouphoz tartoznak, és olyan futurisztikus szupermarketek, amelyek egyesítik a hagyományos fizikai és az online vásárlást – írja a MarketWatch.

A Beyond Meat azonban nem állna meg itt, és még idén 48 másik Freshippo üzletben jelenne meg a termékével, Pekingben és Hangcsouban. A Beyond Burger emellett elérhető lesz a Freshippo applikációján keresztül is, és a házhozszállítást is lehetővé teszik.

A vállalatnak azonban nem ez az első komolyabb partnersége Kínában. A Beyond Meat már korábban is megállapodást kötött olyan óriásokkal, mint a Starbucks vagy a Yum Brands (amely alá a KFC, a Pizza Hut és a Taco Bell is tartozik), valamint partnerséget kötött a Sinodis nevű ételelosztó társasággal is.

A kínai otthonokban is elviszi a növényi húst a Beyond MeatForrás:Beyond Meat

A Beyond Meat vezérigazgatója, Ethan Brown azonban hangsúlyozta, a kiskereskedelmi üzletekben való jelenlét kiemelten fontos része a Kínában megcélzott sikernek. Mint mondta, a legfrissebb partnerség komoly mérföldkő a cég életében. Azzal ugyanis, hogy a Beyond Burger a boltokban is elérhető, nemcsak az éttermekbe, de a kínai fogyasztók otthonába is eljuthat a vállalat.

Emellett az elemzők és a befektetők is nagyon optimisták a Beyond Meat jövőjével kapcsolatban. A BTIG elemzője, Peter Saleh például jelezte, a legutóbbi bejelentés is arra utal, hogy a Beyond Meatnek komoly növekedési lehetőségei lesznek a következő években a kínai piacon.

A Beyond Meat részvénye egyébként megduplázta az értékét az elmúlt három hónapban, ami arra utal, hogy a befektetők is úgy látják, nagy jövő állhat a vállalat előtt.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK