Napi vásárlásnál használható, újratölthető palackokat tesztel a brit Tesco

2020.07.15. 20:32

A Tesco online vásárlói újratölthető palackokban rendelhetik meg a ketchupot és az üdítőket is a brit szupermarket lánc kísérleti szolgáltatásának részeként, aminek célja a műanyag csomagolásokból származó hulladék mennyiségének csökkentése – írja a Reuters.

A Tesco a Loop hulladékkezelő társasággal kötött együttműködést, és ez lehetővé teszi az online rendelők számára olyan újratölthető termékek vásárlását, mint a Heinz ketchup, a Coca-Cola üdítő, a Nivea testápoló vagy a Persil mosópor.

IllusztrációForrás: MTI/Krizsán Csaba

Tavaly a Carrefour francia áruházlánc, szintén a Looppal közösen, vezetett be hasonló szolgáltatást.
A vásárlók rendelésenként letéti díjat fizetnek minden Loop újrahasznosítható csomagolásért, amit használat után a vállalat által kihelyezett 2.500 gyűjtőhely valamelyikében leadhatnak.

A két vállalat arra törekszik, hogy az újrahasznosítható csomagolások az összes áruházakban elérhetőek legyenek 2021-ig.

IllusztrációForrás: MTI/Mohai Balázs

A Tesco tavaly ígéretet tett arra, hogy 2020 végére egymilliárd darab műanyag csomagolást távolít el brit áruházaiból.

KAPCSOLÓDÓ CIKKEK