Az NKM Energia Zrt.-re, az NKM energiaszolgáltatójára hivatkozva az utóbbi időszakban újabb visszaélések történtek. Ismeretlenek az NKM online ügyfélszolgálata nevében új számla elkészülésére hivatkozva küldenek ki e-mailt, amelyben a korábbiaktól eltérően a társaság egyik ügyfelének valós számlaadatait tüntetik fel. Felelős energiaszolgáltatóként, az ügyfelek vagyonvédelmét szem előtt tartva hívja fel az NKM mindenki figyelmét a visszaélésekre.

Az NKM online ügyfélszolgálati honlapján sosem kérik, hogy adják meg a bankkártyaadatokat, azokat minden esetben a biztonságos banki felületre történt átirányítást után szükséges csak beírni.

Az NKM-nél jelzik, hogy az email-ben érkező elektronikus számlákon, vagy számlaértesítőkön minden esetben szerepel az NKM-nél vezetett szerződéses folyószámla száma, a számla száma, illetőleg feltüntetik az átutaláshoz szükséges adatokat is (bankszámlaszám, illetve a közlemény rovatba szükséges számsort).

IllusztrációFotó: Koncz Márton - Origo

Az NKM elhatárolódik minden nem hivatalos úton történő megkereséstől és csalási kísérlettől, ezek felderítésében együttműködik a rendőrséggel. Kérik az ügyfeleket, ha bármilyen gyanús tartalmú üzenetet kapnak, akkor azt haladéktalanul továbbítsák az ugyfelszolgalat@nkm.energy e-mail címre, vagy jelezzék az ügyfélszolgálat +36 1/20/30/70 474 9999 telefonszámán.