Alumínium dobozos tejalapú italok gyártására alkalmas új töltőüzemmel bővült a HELL ENERGY Magyarország Kft. szikszói gyárkomplexuma. A 8 milliárd forint értékű beruházásnak köszönhetően ezentúl már itthon – 100 százalékban magyar tej felhasználásával és magyar munkaerő bevonásával – készül a HELL ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsalád, amely alig egy év alatt vált hazai piacvezetővé kategóriájában. Az ünnepélyes keretek között ma átadott üzemmel együtt a vállalat gyártási kapacitása meghaladja a napi 8 millió darabot.
A HELL ENERGY Magyarország Kft. hazánk egyik ledinamikusabban fejlődő vállalata. A cég első
termékcsaládja, a 2004-ben bevezetett és hazánkban rekordgyorsasággal piacvezetővé vált HELL
energiaital mára már 5 kontinens több mint 50 országában van jelen. A portfólió 2013-ban a XIXO
jegesteákkal, majd a XIXO szénsavas italokkal bővült, melyek prémium összetevőikkel az üdítőitalok
új generációját képviselik.

A vállalat 2019 nyarán dobta piacra a HELL ENERGY COFFEE márkát, amely az elmúlt két hónap
kutatási adatai alapján már piacvezető az itthon kapható, előrecsomagolt jegeskávék között. A
három változatban – Latte, Capuccino és Slim Latte – elérhető kávés italokat ez idáig bértöltésben,
Németországban gyártotta a vállalat. Tavaly novemberben kezdődött meg az új, 11.880 m2-es
alapterületű, legkorszerűbb technológiával felszerelt üzem építése, mely a jövőben helyet ad az
aludobozos, tejalapú italok gyártásának. A 50 százalékban állami támogatásból megvalósult, összesen
8 milliárd forintos beruházásnak köszönhetően a legszigorúbb higiéniás szabályok betartása mellett
készülhet óránként 50.000 doboz prémium jegeskávé a HELL szikszói gyárában. Az üzem elindításával a vállalat 50 új munkahelyet teremt az egyik leghátrányosabb régióban.
Az első hazai alumínium dobozos tejeskávé üzemet Varga Mihály pénzügyminiszter adta át, aki
beszédében kihangsúlyozta:
„A magyar gazdaságnak szüksége van olyan hazai cégekre, amelyek nemzetközileg is elismert
márkát, magyar brandet képviselnek. Ha a „magyar termék" kifejezésnek akkora rangot szerzünk,
hogy az már önmagában biztosíték a piac számára, ebből minden magyar cég, így a teljes
nemzetgazdaság is profitálhat."

A tejalapú italok készítése speciális folyamat, amelyet a lehető legszigorúbb előírások mentén
végeznek. A HELL a már pasztőrözötten érkező, 100 százalékban hazai tejet dolgozza fel, így a késztermék összesen három alkalommal esik át hőkezelésen. A legmagasabb szintű élelmiszeripari szabályok betartása és a kiváló alapanyagok felhasználása garantálják a HELL-től megszokott magas minőséget.

„Csúcstechnológiával felszerelt új tejeskávégyárunk átadásával az immáron több mint 50 országban
jelen lévő HELL energiaital mellett a HELL ENERGY COFFEE jegeskávé termékcsaládunk is
Magyarországon, magyar tejből, magyar munkaerő igénybevételével készülhet, és hazánkból indulva
globális sikerekre törhet. Bízunk benne, hogy az alig egy évvel a piaci bevezetését követően júniusra
hazai piacvezetővé vált ENERGY COFFEE márkánk világszerte kedvelt energiaitalunk nyomdokaiba
léphet, és bontakozó nemzetközi sikerét a most induló saját gyártásunk tovább erősíti!" – mondta el
Csereklye Barnabás, a HELL ENERGY Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

Az ENERGY COFFEE már jelenleg is 20 országban érhető el, többek között Horvátországban, az
Egyesült Királyságban és Görögországban – ez utóbbiban még Magyarországnál is rövidebb idő alatt
vált piacvezetővé. A saját gyártásnak is köszönhetően a közeljövőben újabb országokban lesz kapható
a hazai tej felhasználásával, valódi Arabica és Robusta kávékivonattal, tartósítószer nélkül készített
prémium minőségű jegeskávé. A termékeket ráadásul hamarosan, az italszektorban egyedüliként, a
legzöldebb, legalább 75 százalékban újrahasznosított alumíniumból készült dobozban kínálja majd a gyártó.
Bulgáriában, Magyarországon, Romániában, Bosznia-Hercegovinában, Szlovákiában, Horvátországban, Görögországban, Ciprusban is. A vállalat 2017 óta nem csupán az italok töltését, de a termékek csomagolásának gyártását is házon belül végzi saját tulajdonú, legmodernebb eszközökkel felszerelt, QUALITY
PACK alumínium italdobozgyárában, így egyedülálló stratégiai pozícióval rendelkezik a szektorban.
2018-ban a HELL ENERGY mérföldkőhöz érkezett: első globális reklámkampányát a hollywoodi sztár, Bruce Willis közreműködésével forgatta, amely kampány 2020-ban is folytatódott: az energiaital mellett a 2019-ben bevezetett HELL ENERGY COFFE jegeskávét Bruce Willis és a Despacitoból ismert, világszép Zuleyka Rivera népszerűsítette.
A HELL ENERGY sikerének két legfontosabb alappillére a kivételes minőség, valamint a nagyszerű ár-érték arány.