Óriási pénzt fektettek a használtautó-értékesítő appot fejlesztő startupba

Ford, használt autó, teszt Ford Fiesta
Vágólapra másolva!
A Cazoo, Nagy-Britannia használt autó értékesítési platformja további 311 millió dollárt gyűjtött össze, és a startup értéke már meghaladja a 2,5 milliárd dollárt.
Vágólapra másolva!

A Cazoo nevű startup, amely egy új, hatékony módszert épített a használt autók értékesítésére, elég jelentős összegű tőkebefektetéshez jutott. A mobilalkalmazás-alapú autóvásárlást kínáló vállalkozás mintegy 311 millió dollárt (közel 95 milliárd forintot) gyűjtött össze.

A cég szóvivője megerősítette, hogy a vállalat értéke jelenleg meghaladja a 2,5 milliárd dollárt (762 milliárd forintot),

egyben azt is közölte, hogy a pénzt a csapat, a márka és az infrastruktúra fejlesztésére kívánják fordítani, hogy ezzel valamennyi brit fogyasztót elérhessék.

A használt autók eladására egy új platform, a Cazoo által fejlesztett mobilalkalmazás kínál egy újabb lehetőséget Nagy-Britanniában Fotó: Polyák Attila - Origo

Közleményében Alex Chesterman alapító felidézi, hogy - nyilvánvalóan a járvány hatására -

az elmúlt hónapokban felgyorsult az áttérés a hagyományosról az online autóvásárlásra,

majd arról ír, hogy a legutóbbi forrásbevonás is bizonyítja, hogy a világ legjobb befektetői is meg vannak győződve ennek az üzleti modellnek a jövőbeli sikerességéről.

Dan Sundheim, az egyik befektető cég alapítója annak a bizodalmának adott hangot a befektetésük kapcsán, hogy a Cazoo jelentősen felgyorsítja a használt autóipar digitális átalakulását, és drámai módon javítja az autóvásárlási élményt Nagy-Britanniában.

Forrás: Techcrunch.com