A Revolut a "mobile-only", azaz kizárólag mobilapplikáció formájában elérhető szolgáltatásként indult még évekkel ezelőtt, de most online módba váltott. Ez azt jelenti, hogy a megszokott mobiltelefonos hozzáférés mellett már internetbankja is van, így bármilyen operációs rendszerről elérhető, annak böngészőjén keresztül.

A Revolut 13 millió ügyfele már hozzáférhet Revolut számlájához asztali számítógépről vagy laptopról is, szerte a világon.

A szolgáltatás webes verziója teljes körű áttekintést nyújt az ügyfelek számára a tranzakciók előzményeiről és a bankkártyákról. A webes alkalmazást egyenlegük feltöltésére is használhatják a felhasználók, továbbá kapcsolatba léphetnek az ügyfélszolgálattal egy online chat alkalmazás segítségével.

Már webböngészőn keresztül is elérhető a RevolutForrás: Shutterstock

Az ügyfelek továbbá befagyaszthatják bankkártyájukat a weben is, illetve újra feloldhatják azt, illetve más biztonsági beállítások is rendelkezésre állnak, mint például a PIN-kód blokkolás feloldása, vagy az egyes tranzakciótípusok engedélyezése vagy blokkolása.

Nyikolaj Sztoronszkij, a Revolut vezérigazgatója és alapítója szerint a fejlesztés az ügyfelek kérésére történt, akik most már bárhol és bármikor hozzáférhetnek pénzükhöz, még akkor is, ha nincs náluk a telefonjuk vagy Revolut kártyájuk, vagy ha egyszerűen inkább csak a számítógépükről szeretnék ellenőrizni a számlájukat.

Okostelefon használata nélkül egy e-mailen keresztül kapott kóddal lehet belépni a rendszerbe.

Forrás: Finextra.com