A MS Paint, Windows XP és 95 pulóverek kedden váltak elérhetővé a vásárlók számára. A hat méretben megvásárolható csúnya karácsonyi ruhadarabok nagy népszerűségük miatt hamar elkeltek, de időközben újabb készletek érkeztek.
A vállalat, hogy még egyedibbé tegye a pulóvereket, egy humoros Windows XP dobozba csomagolta azokat, amelyen a ruhadarab leírását úgy fogalmazták meg, mintha az operációs rendszert mutatná be.
A Microsoft ezeknek az ünnepi hangulatú termékeknek az eladásaival támogatja a Girls Who Code alapítványt, amely célja, hogy támogassa a nőket az informatikus pályán, többek között elősegítsve azt, hogy megszerezzék az ehhez szükséges szaktudást.
Mindemellett, csökkenteni szeretné a nemek közötti foglalkoztatási különbségeket ebben az iparágban: míg 1995-ben az informatikusok 35 százaléka volt nő, ma már csak 24 százalékuk kerül ki közülük.
A pulóverekért darabonként - átszámolva - nagyjából 21 ezer forintot kell fizetni. Minden eladott pulóver árából mintegy 650 forintot az alapítvány kap, a vállalat legalább 50 ezer dollár, azaz legalább 15 millió forintot szeretne pulóvereivel összegyűjteni.