A népszerű luxusmárka betör a síruházatok piacára is

Francia Alpok, síelés, síturizmus
People ski during an execeptional opening at the ski resort of Courchevel on the French Alps following heavy snowfall, on November 15, 2017. / AFP PHOTO / PHILIPPE DESMAZES
Vágólapra másolva!
A Moncler nemrég bejelentette, hogy 1,5 milliárd dollárért felvásárolják a Stone Island nevű, síruházattal foglalkozó márkát.
Vágólapra másolva!

A két vállalat mostantól egy tulajdonoshoz fog tartozni, azonban továbbra is két külön márkaként üzemelnek majd, vagyis nem szűnik meg a Stone Island. Az egyesüléssel a vállalatok könnyebben megtudják osztani egymással a piaci adatokat és képesek lesznek elemezni az amerikai és az ázsiai piac trendjeit.

Illusztráció Forrás: AFP/Philippe Desmazes

A Moncler és a Stone Island is elképesztő növekedésen ment keresztül az elmúlt években. A két olasz márka javarészt továbbra is Nyugat-Európában hódít, azonban egyre elterjedtebbek az amerikai és az ázsiai felsőbb középosztály köreiben is.

A Moncler már egy ideje próbálkozik a síruhásat modernizálásával, ennek a projektnek a része a mostani felvásárlás is.

A Stone Island vezérigazgatója, Carlo Rivetti szerint a két brand egyesítése további piaci lehetőségeket jelent a felek számára és még inkább megszilárdítja a helyzetüket a síruházati piacon.