A Sony a közlemény szerint 1,1 milliárd dollárt fizet az AT&T-nek a népszerű anime platformért, amely olyan világsikereknek ad otthont, mint az Attack on Titan, Fullmetal Alchemist, és a One Piece. A Sony a mostani felvásárlással a legnagyobb piaci szereplővé válik az anime műfajjal foglalkozó szolgáltatók közül,
hiszen már a Crunchyroll-üzlet előtt is az ő tulajdonukban volt a Funimation, amely egy hasonló platform.
Az Egyesült Államokban az elmúlt időszakban a médiavállalatok egyre nagyobb hangsúlyt és tőkét fektetnek az anime műfajba, amely futótűzként hódította meg Európát és Amerikát. A Netflix egyre gyakrabban ad ki saját gyártású anime sorozatokat, és más platformok is próbálkoznak a népszerű tartalmak licencének megszerzésével vagy saját sorozatok forgatásával.
A Crunchyroll jelenleg 3 millió fizetős felhasználóval és 90 millió regisztrált felhasználóval rendelkezik,
az AT&T viszont már egy ideje eladásra kínálja a felületet, amelyet még 2018-ban vásárolt több mint egymilliárd dollárért. Ennek oka, hogy jelenleg az AT&T számára sokkal fontosabb az HBO Max, így nem jut elég tőke és szakember a Crunchyroll fejlesztésére.