A Gucci két üzletet is nyit az Alibaba online luxusbevásárló platformján, ezzel is hangsúlyozva a kínai piac jelentőségét, adta hírül a Reuters.

A Gucci az egyik legértékesebb név a luxustermékek piacáról, mely csatlakozik a Tmall Luxory Pavilonhoz. A luxustermékek online platformját még 2017-ben hozták létre, és mára több, mint 200 márkával büszkélkedhet, ruházattól egészen a csúcskategóriás autókig.

Becslések szerint fogyasztói bázisa eléri a 750 millió embert.

A Gucci divat- és bőrárura szakosodott boltja még idén megnyílik, azonban a szépségápolási termékek vásárlására még jövő év februárjáig várniuk kell a kínai vásárlóknak. A márka kiemelten kezeli a távol-keleti országot, saját kínai honlapja van, és minden jelentős kínai közösségi média felületen jelen van, így a WeChaten vagy Weibón is. 

IllusztrációForrás: AFP/Alain Jocard

A luxusmárkák számára Kína egyébként az idei év megmentőjeként tetszeleg, mivel az ázsiai országban messze többet vásárolnak online, mint az USA-ban vagy Európában. Így a koronavírus-járvány miatti lezárások ellenére is tudtak bevételt termelni az üzletek.