Ötvenmilliós kampánnyal zárja az évet a "Vedd a hazait! Védd a hazait!" akció

Benedek Eszter
Vágólapra másolva!
Ötvenmillió forintos kampánnyal zárja az évet a "Vedd a hazait! Védd a hazait!" akció - közölte a Magyar Termék Nonprofit Kft.
Vágólapra másolva!

A közleményben hangsúlyozzák, hogy

az ünnepek előtti tévékampányban ért a csúcspontjára a járvány elején indult "Vedd a hazait! Védd a hazait!" akció, a Magyar Termék Nonprofit Kft. a csatlakozó gyártócégek segítségével minden korábbinál nagyobb értékű és hatású kampányt tudott megvalósítani.

Felidézik, hogy a Magyar Termék védjegyrendszert működtető nonprofit cég március végén indította útjára a "Vedd a hazait! Védd a hazait" mozgalmat, amelyhez több tucat cég csatlakozott, az ősszel pedig húsz gyártó példátlan összefogásával megvalósult tévéreklámkampánnyal folytatódott az akció.

- írják a közleményben.

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője Forrás: EgressyOrsiPhotography/Egressy Orsi

Benedek Eszter, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője a közleményben elmondta, a járvány második hullámában is fontosnak tartják az összefogás fenntartását, azt tapasztalják, hogy még a korábbinál is több vállalkozás támogatta az akciójukat, így végül olyan kampányt sikerült megvalósítani, amelynek a médiaértéke meghaladta az ötvenmillió forintot.

A "Vedd a hazait! Védd a hazait!" tévékampányában résztvevő cégek az Abonett Kft., az Alföldi Tej Kft., a Bramac Kft., a Caola Zrt., a Cerbona Kft., a Ceres Zrt., a Csipet Land Kft., a Detki Keksz Kft., a Gyermelyi Zrt., a Gyulahús Kft., a Magyar Piszke Papír Kft., a Matrackuckó, az MCS Vágóhíd Zrt., a Medimpex Zrt., az NT Kft., a Pápai Hús Kft., a Savencia F & Dairy Hungary Zrt., a Szamos Marcipán Kft., a Szarvasi Mozarella Kft. és a Terrán Tetőcserép Kft.